1/6/08

oot kuulge nüüd

Mis värk on, kas ma hakkan mingi halvas suunas muutuma, mul ei kipu enam pohma tulema. Varem ma sain juba 3st õllest õhtu-pohmelli kätte mis oli suht huvitav kogemus. viimased 2 suuremat joomist, noh kui suured need nüüd ongi aga ikkagi, aastavahetus Hamburgis ja eilne õlletamine linnas on mu ahastus olnud alla Harju keskmise. Euro pohmell oli lihtsalt tohutu janu, isegi pea ei valutanud ja see kraani läheduse soov oli ka aint õhtul põhimõtteliselt.
Tänane pohm oli küll kõigi õigete sümptomitega, peavalu, janu, karusell jne aga need olid kõik mikroskoopilised, mingi raksa vist saaks nendest normal kogemuse, aga kurat küll, mille nimel ma siin vaeva näen. Niisama veel mainin seda, et kui meeldiv on täisealine olla. Eile pärast kojutrippi sellise meie meeldiva ilmaga ajasin vennaga tsut juttu. Järsku oli seljataga ema ja ütles et mul on mõõk ja ma olen nähtavalt purjus. Ma vastasin et "juhtub" ja siis ta ütles et normal ja läks tagasi magama.
See selleks. Mida ma pean nüüd tegema, õllest, millest on varem alati korraliku hommiku saanud omale vormida, ja õll+šampus, mis on isegi veel tugevamad koos, ei tööta. Mehed, ma polnud viimase pohmelliga üldse rahul. Mudilased laulavad teid üle, naised teid ei vaata...Throw the non-pohm down the well.

No comments: