1/27/08

kašš

õääh, pärast popularist koju tulekut ma ei mäleta et ma oleks mingi kassi kaasa võtnud, aga kurat küll, ärkasin ühega ja lahti sain sellest pmst alles mingi kell 4 vist? hessis, kus ma sain oodata 35 minti rivist, sest mingi retard otsustas oma tohutu perekonnaga kõik eri asju tellida ja müüa oli ka LOX. enihau, hess sai üle, ühe megaburksiga, aga sellest ma ei viitsi siin rääkida.
see selleks, teate kuidas ma vahepeal pohma igatsesin, aga minge perse, MINGE PERSE!!!, anna andeks priit ja teised selle blogi autorid, hui. see oli kriminaalselt halb mis laupäeval oli. okei, janu, juhtub, peavalu, ka ok, aga see üldine sitt tunne. ma sain teada mis tähendab aspiriinikindel pohm, ehk mis ei ole aint peavalu ja janu. ma nahhui külmavärisesin sessiooni vaadates. suu kuivas ikka veel, kõhus oli kreisi pööra. ja nahhui, mu silmad ja nägu hommikul, punased ja paistes. silmad nägid välja nagu 2 vittu.

1 comment: