5/24/08

Midagi harvaesinevat

Nimelt vanamehepohmell. Pole vana mees, aga pohmell ei küsi vanust, mitte alati. Regalia ei küsi kunagi.
Vanamehepohmell on õrritav pohmell ja nagu nimest võite tuletada, esineb see enamasti vanemas eas meestel. Vanamehepohmell ei ole õieti pohmellgi, või täpsemalt: seda ta tahab, et sa mõtleksid.

Ärkasin mingis ühishauas kolme teise inimese vahelt, kurk kuivas. Nina oli ka kinni, aga muud ei midagi. Viks, traks ja suureks imeks väljapuhanud, tegelt ka. Tund hiljem istusin rõdul ja imetlesin Mõigu imelist tehnomaastikku: oh seda elu ilu, läheks õige metsa koristama, koeraga jalutama. Toidaks tuvisid lasnas, maailm mu jalge ees. Carpe diem, neeger.

Tund, kaks hiljem olid fortifikatsioonid langenud, kaitsemüür purustatud: saksad olid saabunud ja hakanud usinasti mu paganatest alkohole mu keha jaoks vastuvõetamatuteks aldehüüdideks ristima. Kõik mu ilusad plaanid..

Aga hea on see, et ma võin nüüd rahuga sarved seina lüüa.

--------------------------------------------------------------------------------------------
Pohmell on imeline
http://pohmell.blogspot.com/
Parim blogi kategoorias "teemablogi"

Hahahaha, nojah.

No comments: