5/2/08

Declare guerre nucleaire

Peitke oma naine või samasooline hingekaaslane, sest mina olen pohmas. Eilne eksperiment andis soovitud tulemuse ja siin ma olen, räbaldun'd kui rabene rebane. Ja kui see ei ole meeliköitev, magus ja mõnus, siis mina ei tea enam, mis on. Mingi pseudosügava legegrupi uue raadiohiti võite endaga perse kaasa võtta näiteks.

Teen snüüsi, kuulan Hivesi, loen joomabloogi ja mõtlen: see on elu! Isegi sel sitasel saarel kõlbab olla praegu.


Lõpetuseks ütlen veel, et ainus esteetiliselt ilus sõda on alkoholide vaheline. Ja tegelt ka.

1 comment:

Blair said...

mina kui tulihingeline pohmablogi fänn jõin kaks päeva korralikult ja lükkasin pohma edasi.. kuni kolmanda päevani kui oli vaja edasi juua aga miski ei teinud purju.. peale absindi.. ja see niitis ikka korralikult..
peale seda vajusin 3ks päevaks koomasse (loe 40sesse palavikku) kuni tuli kiirabi ja päästis mu elu..
alkohol ja pohm on lillepidu
ja just sain teada :

kamoona says:
ja maja...häkhämm...nüüdseks on kõik plaadid paisunud ja on lahti ning purunenud ning vesi oli imbunud läbi põranda ning ema kabineti lagi on täies suuri pruune seenhallituslaike ning meil tuleb kapitaalremont teha