5/29/08

ma võitsin

ilmselgelt on pohmell minust loobunud - sest talle ei mõju ei alkohol, tubakas, narkootikumid ega ka kultuurišokk.
nimelt kui ma olin eile ennast parajalt pilve tõmmanud, ohtralt suitsu ja vesipiipu teinud, TÄIESTI sigalakku täis joonud ja külastanud selliseid ebanormaalseid kohti nagu prive ja hollivuudi ladies night, võtnud veel püha burksi ja maganud täpselt pohmellile sobilik arv tunde (ehk siis kaheksa), ärkasin ma hommikul üles suurepärase enesetundega, mis võimaldas mul isegi eksamiteks õppida. Ei vajanud ma hommikul mitte mingit vett. suutsin ära lakkida oma küüned - mis tähendab, et puudus tavaline kätevärin, mis on ainuke suurele joomingule järgnev nähtus minu puhul. ammugi siis ei näinud ma mingit peavalu või iiveldust.
kokkuvõttes ma siis naudin ilusat ilma ja pohmell läks parematele jahimaadele (kust ta tõenäoliselt leidis mõnekümmend itaalia tsurkat ja ohtralt eesti malakaid)

2 comments:

trumm said...

ilmselgelt sa kaotasid

Blair said...

väheeeeee