6/11/08

oh perse ja vana pask

lõpuks ometi sain ma oma load ka plastikuna kätte, seega minu kahjuks ma sain teada, et lubade viimane nuber on 0 ehk ma alustasin oma kümne viina väljategemisest 4ja lauduriga.
tulemuseks olin kapsas ja suutsin omale lego antennin ninna toppida. see selleks.
magama minnes polnud olek üldse hull, aga no hommikul, karusell. jõin vett ja üritasin magama jääda, ei töödanud. vahtisin lage ja sõitsin karuselliga. lõpuks hakkas igav ja läksin alla. küsisin tarka nõu ja sain vastuseks, et ma peaks proovima roopida. tulemuseks ma lasin lihtsalt selle sama vee välja mis ma hommikul jõin ja asi ants. kui oleks roobiblog ka olmeas, siis ei sobiks ka sinna. ikka oli suht kehv olla. uoouuaaauuuuaoouuauouu. nüüd kütan nuudleid, kirjutan seda ja joon pohma jooki #1 - kraanivett.

1 comment:

joomaingel said...

sa peaksid olema parimate blogijate TOP kolme seas, raudselt. : D