6/21/08

Lõpetamispohm

Ühed otsustasid lõpetada kell 12, teised kell 1, ma otsustasin mutandile minna keskööl. Ärkasin 12:26 MÕIGUS, mu ülikond oli kuskil Järve selveri juures pohmahuumorit nautimas. Soliidse noormehena sundisin end duši alt läbi ja lasin klaasi kraanivett alla ja asusin teele. Päris masendav oli: reiviriietes kuskil number kaks bussi peatuses, juba hilinemas ühele lõpetamisele ja otseloomulikult kurk kuivab. Tuul oli ka vastu raisk.

Esimesele lõpetamisele jõudsin kell 2, teisele umbes enne kolme. Mõlemad korrad olin kohal enne, kui saal oli tühjenenud. Aitäh, aktusemöla.

Aga no kõikjal mu ümber oli täna pohma, punased näod ja päikeseprillid. Pärast kõndisin kodupoole ja möödusin järjekordsest ALKOHOL TAPAB SU ELU JA AJU ja vägistab ka su lapsed postrist. Ja tunnistan, et pärast seda, kui ma eile rhythmdoctorit üritasin puldi tagant ära ajada ja krahli garderoobist "ilmselgelt liiga purjus" oleku pärast kinga sain, käis mu peast läbi oijah oijah oijah

Põhimõtteliselt võiks tänase pohma ristida smilersi fänni pohmaks, sest et ilgelt häbi on, aga erinevalt mu eelmisest pohmast on seekord põhjust.

No comments: