4/17/08

noormees, kuulge!!

viimasel ajal on kuulda olnud et mul oli täna koolis pohm. selles peaks esiteks süüdistama kaupot, tal on sünkar, seega mindi kolmapäeval jooma. münchen ja vikat-siider on elu õudsaim niiduk. kamoon, õlu ja siider ju aint. vot persetki.
hommikul ärgates, tähendab ema oli pariisi sõitnud ja tegi mulle telefoni-äratust, küsis ema, et kas ma olen kaineks saanud. ma valetasin ja ütlesin, et jah. tegelt ei olnud, ma tõusin ja jõin klaasi vett, ei morssi. enihau, siis läksin voodisse tagasi ja magasin pool tundi veel otsa. siis tegin re-ärkamise ja võtsin duši. kooli jõudsin nagu alati, 00 trammiga suht täpselt 15ks. muusikas hakkas õige pohm kohale tulema. pidime laulma, no kuulge. niimoodi see ei käi. eesti keeles istusin taga nurgas ja pohmasin ning andsin ebasobivaid vastuseid. inkaks oli peavalu juba korralik. polnud nagu ammu mäletanudki. või siis sorri selle eest, et ma eelmine laupäev ei kirjutanud. siis mul oli ka peavalu ja ema ja nihv mõnitasid.

igaljuhul, söögivahetund oli õnnistus, pohma-supp ja soe piim. mmm. pöörfi ehk ema tal. nüüd enam pohma pole.

2 comments:

VOR said...

Tähendab mai saand suurt midagi aru :(

trumm said...

ma sain kõigest aru..