4/27/08

duubel

reedel läksime peale kooli gulliveri, ma sain viimase müncheni, sorri jüri. siis läksime säästukasse ja ostsime odavat rocki. siis veel tüdrukutest läbi, sealt ostsin ühe alekokk ice-i: ETTEVAATUST, SEE AJAB IGAS OLUKORRAS ÜLE. igaljuhul siis tuli kalbass-wii-meistrivõistlused. elu oli ilus. siis ostsime õlle juurde. pärast käisime chocost läbi. seal rottisin ka pivassi. edasi käisime sigridi juures, seal sain laskat. lõpptulemuseks oli meeldiv pohm ja idee, et ei joo jälle tükk aega. mõnus janu kella 9 ajal, käisin võtsin parimat pohmaravi, kraanivett. 2 aspiriini ka. magasin 12ni. mingi lasin tühja, vaatasin telekat jne.
kella 5 ajal vist helistas jansa et on vaja purju saada. nojah, nkn midagi paremat polnud plaanis. ema loal võtsin kodust mingi vinoo kaasa ja läksin linna. koskla peatuses oli prügikasti peal kõrvuti tühi kukeviin ja ratta dünamo. nahhui pöörfi natüürmort. magistrali juures oli foori taga ming ossibemm. 4 jorri sees. tagumisel oli käes keskmine tahavaatepeegel, vaatas peeglist ja nokkis oma hambaid. nii peabki.
igaljuhul kerin juttu tsut edasi.
tegime süüa, siis jõime, ma lasin veini, 8se walteri, viina absindi ja tequilaga blendereid ja lõpuks oli hommikul väga mega olla. ma olin kogemata maganud 2 teki all, koguaeg mõtlesin, et miks siin nii palav on. lox olen. akent polnud ka suuteline avama. hommikul sai pannkooke. aitas tsut, tegelt mitte nii väga. ikka olin kergelt korrast ära. lõpuks kui sain kodus ka poolteist tundi und lastud ja kõhu korralikult täis söödud siis oli hea olla.
nüüd peaks õppima, aga no teate, siiamaani pole viitsinud, eriti ei muutu ka see tunne. pühapäev on loll.

No comments: