3/30/08

Anus Brothel of Cock

Täiesti perses, mis tunne mul täna südant sees soojendab, vihjeks annan, et see ei ole siiski armastus. Tulemusena juhtus nii, et ma sõin üle 10 aasta kartulikrõpse ja veel otse pakist - just nii halb mul oligi. Aga kes arvas, et pohmas peaga sushi ei kõlba, see eksis, eksis rängalt. Mille üle ma tõepoolest imestan on see, et mu silmad täiesti omal jõul pärani püsivad praegu - magada sain ma mingi null.

Aga täna mõtlesin peale seda, kui olin ära joonud pudeli aura greibivedelikku, kaks pudelit vett, ühe red bulli ja 3 tassi teed. Mõtlesin, et kuhu see vedelik õige kaob? Imestan siiamaani, kuivõrd kraanid potiavarusteni avasin ma alles pool tundi tagasi. Just nii müstiline see pohmell ongi.

Aga mis muidu, siis kõik te pseudoogarad panomehed võiksite pihku sittuda, sest et ma ei viitsi enam läbi eluvalude naeratada selle peale kui mõttetu Teie elu on. Minge õige vittu

No comments: